Welcome to European Tribune. It's gone a bit quiet around here these days, but it's still going.
Display:
A couple of past ET references to the Renewable Energy Foundation:

One

Two

by afew (afew(a in a circle)eurotrib_dot_com) on Mon Dec 24th, 2012 at 11:53:17 AM EST
[ Parent ]
One more note (received by email):


"Professor", Hughes did some earlier work on how expensive the gas backup to wind was, which was published by that former Tory Chancellor's so called think tank. (I refuse to clutter up my mind with their names!)
It was extensively and conclusively debunked by Robert Gross of Imperial, who gave evidence to the relevant Parliamentary committee.
I commented on the FT. http://www.ft.com/cms/s/0/2e0945e2-4a09-11e2-8002-00144feab49a.html#comment-3447592


Wind power
by Jerome a Paris (etg@eurotrib.com) on Mon Dec 24th, 2012 at 12:11:11 PM EST
[ Parent ]
That would be Nigel Lawson's Global Warming Policy Foundation. As deceptively named as the Renewable Energy Foundation. For Lawson's tink-tonk's links to a certain type of energy industry, see here.

For Hughes and Gross, see here on ET.

by afew (afew(a in a circle)eurotrib_dot_com) on Tue Dec 25th, 2012 at 03:08:23 AM EST
[ Parent ]
So we knew of him?

Then the analysis could have been shorter, as one could have disbandonded assumption of good faith and centered on where lies can be hidden.

Sweden's finest (and perhaps only) collaborative, leftist e-newspaper Synapze.se

by A swedish kind of death on Tue Dec 25th, 2012 at 09:09:42 AM EST
[ Parent ]

Display:

Top Diaries

Occasional Series